Transformers 3

Ligger i sängen och kikar på Transformers 3. Tobias stack på utryckning plötsligt och lämnade mig ensam hemma hos honom, så nu väntar jag på att han ska komma hem nån gång! Vi pratade tidigare idag om att jag inte sett varken Transformers, Harry Potter eller Sagan om ringen i mitt liv. Tydligen har jag missat allt bra (enligt Tobias iallafall), men han har ju missat alla filmer som jag har sett istället. De är förövrigt säkerligen mycket bättre än det som han sett :)) 
Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så det är väl lika bra att sova. Godnatt på er! 
-




Kommentarer
Keeken

Jag hade inte heller sett sagan om ringen och fortfarande inte transformers. och Mattias sa samma sak till mig om att jag missat alla bra filmer.. xD



Blogg: http://annikasofia.bloggplatsen.se
2013-09-30 @ 21:58:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback