9 månader

Idag hörni, idag är en speciell dag. Idag har jag och Tobias varit tillsammans i 9 månader! Det var alltså 9 månader sedan vi stod uppe på toppen av slalombacken och sköt raketer. Eller, egentligen var det ju den 31. Men september har tyvärr inte 31 dagar så då firar vi den idag istället! Många kan tycka att det inte är något stor sak att fira 9 månader, men det är det faktiskt. Jag måste ju fira det bästa som hänt mig, eller rättare sagt - DEN bästa som hänt mig. Kärlek är viktigt. Jag hoppas på oändligt många fler månader tillsammans med min Tobbis. 





Kommentarer
Toby

Fin du är!



2013-10-09 @ 22:08:29
Vanessa

Ni är så fina!!! Hoppas ni lever med varan ända tills ni inte finns mer!
Från lillkusin!



2013-10-16 @ 16:15:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback