Snutte-vovve

Idag har jag haft en heldag med Ricken. Han var så söt när vi var på promenad så jag var tvungen att ta massor med kort på honom. Sedan när jag satt och pluggade så satt han bredvid mig och såg sååå ledsen ut, typ "snälla matte kan vi inte gå ut?!". Han förtrollade mig med sina underbara ögon så jag var ju så klart tvungen att gå med honom igen. Han är så lurig! 

Hann i alla fall gör klart uppgiften som vi hade i läxa till imorgon, och nu är det väl lika bra att börja plugga till provet vi ska ha efter praktiken. Vi har kört med någon slags blockläsning och i princip tagit oss genom halva kursen i "Äldres hälsa och ohälsa". Nu tycker tydligen vår lärare (!!!!!!) att vi ska ha prov i allt samtidigt, det är ju "bara" cirkus 200 sidor i boken men nääärå - nog kommer det gå. Jo juste..! Det är omänskligt för tusan. Skulle vara kul om hon någon gång kunde göra samma prov som vi. Så ska vi se hur jäkla kul det är! Nä, nu ska jag dränka mina aggressioner i duschen och kramas med min Ricken. 

Man kan inte motstå detta..






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback