Preparation material

Ynka 5 veckor kvar av vår kära skola nu. 5 veckor kvar av årskurs 2. Hur skönt är inte det? I år har vi läst 12 kurser, om jag inte minns helt fel och i trean ska vi bara läsa 5/6 kurser. Inser ni hur stor skillnad det är?! Jag hoppas att vi kommer få mycket fritid och inte lika mycket pluggning som i år. För det ska ni veta, att så mycket plugg, prov och allt som har att göra med skolan som vi har haft har ingen elev någonsin skådat i sina gymnasie-år. Att jag ens har klarat det är ett under.. Så sent som förra veckan fick jag A på ett grammatikprov i svenska. Är der ens möjligt? Jag fattar ingenting. Nä, vet ni vad! Nu ska jag plugg lite engelska till nationella som vi ska ha måndag, tisdag och onsdag :) Hoppas dessa veckor går snabbt!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback