Tired of all this shit

Om jag med ord kunde beskriva hur trött min hjärna är efter att ha pluggat 6 timmar så skulle det bli ett ca 7 A4 långt hatbrev. Ååh, jag vill bara få bort det sista provet nu innan påsklovet.. Psykologi och Etik & livsvillkor är två ämnen som ligger så långt borta från mitt hjärta som man möjligt kan komma. Typ från Vuollerim till Pluto och tillbaka 7 gånger. Hehee, var inte meningen att det skulle bli ett klago-inlägg, men livet är hårt peeps! 
Nu hoppas jag bara att min Tobias ska komma hit snart så jag får något vackert att kolla på medan jag skriver om diabetes ur 55 olika synvinklar och kulturer. Kan det inte bli torsdaaag... Typ igår helst. 
Nä, nu måste jag fortsätta. Positiva tankar, Sara! Detta är jätte-kul. Wiiieeee
kill me

Kommentarer
Farmor ju!!

Hallåååå, det är APRIL månad nu! Och jag saknar lite info om vad du (ni) håller på med... man måste ju få "hänga" l i t e om vad som är på G, i vår ålder händer det ju inte så mycket... Phu, man får städa eller läsa böcker... Kramizar



2013-04-11 @ 23:06:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback