@ Luvos

I helgen, mina vänner, så har jag varit i världens bästa stuga. Finns ingen bätttre plats nu när våren börjar närma sig. Jag och min underbara pojkvän for redan på fredagkväll och eldade och myste på medan Peter och mamma kom tidigt på lördag morgon då Peter hade jour till 06.00 på lördagen. 
När vi vaknade på lördagen så var det underbart väder ute, inte ett moln på himlen och STOR SOL! Ett minus var väl att det var lite kallt, men det blev varmare under dagen. Vi allihopa drog en liten tripp med skotrarna 2-3 mil och checkade läget, fyyyyyyyy tusan vad mycket snö det finns där! Dra mig baklänges bakom en liten snöskoter vad mycket snö! Peter och Tobias for mest runt och lekte och hade sig medan jag och min gamle mor körde som folk och höll oss på leden, för det mesta i alla fall. Sedan lämnade vi av modern och åkte en sväng upp på berget och kollade in den vackra utsikten. Häpnadsväckande utsikt må jag säga! 
Idag blev det ingen tur då vädret inte riktigt stod på vår sida. Men ni ska få se alla fina bilder som jag tog :)
-

Kommentarer
Mormor

Tycker du skulle skicka en solbild till nån av kvällstidningarna! Jättefina bilder Sara!!



2013-03-11 @ 20:11:44
Farmor ju!!

Hm, varför står det mormor ? på kommentarer??



2013-03-11 @ 20:13:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback