Hej hoppp

Vi hamnade i stugan i helgen också! Fast bara för att det var så underbart väder förra helgen så blev det så klart skitväder istället.. Var mulet i princip hela helgen förutom någon enstaka timme under söndagen då solen tittade fram. Nu är det bara lite mer än 2 veckor kvar till nästa lov, och efter det har vi praktik i 4 veckor! Ska bli skönt att slippa skolan i 5 veckor, men eftersom vi ska ha nationella provet i matte B precis efter vi kommit tillbaka + prov i svenska grammatik så måste jag ändå plugga en massa under praktiken.. 
Annars så har jag varit ganska duktig de senaste dagarna och gjort bort engelska, psykologi och samhälls så har bara lite kvar att skriva på religionen så har jag inte så mycket skolarbete i veckan! Wiiiie
Imorgon ska vi till Kåbdalis med skolan. Var nästan 1,5 år sedan jag åkte slalom sist så det ska bli spännande att se om jag fortfarande kan stå på benen :D nu ska jag duscha! 
peace
-

Kommentarer
Farmor ju!!

Inget foto från Kåbdalis?? På exvis Milla i stört-loppsbacken?? Var det bra nedfarter? Bra väder iaf! Kram från



2013-03-20 @ 18:24:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback