no more!!

Idag har varit både en underbar dag och en jobbig dag. Jobbig för att vi hade matte nationella (omprov) på kursen 2a  i 3,5 timme och underbar för att jag klarade det och nu är det SOMMARLOV!!! Bästa dagen i mitt liv, typ. Kan inte förstå att allt plugg är över för några månader, och nästa termin har vi faktiskt bara 6 kurser istället för 12 som vi nu har haft. Jag kan inte beskriva min glädje :D det är så underbart, bäst!! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kanske måste springa av mig lite glädje. Önskar att ni alla får vara lika glad som jag idag - det är ni värda! Det är vi alla vääärda. Hoho, är lite för glad. På gränsen till hyper-glad. MEN det truntar jag fullständigt i för nu är andra året av gymnasiet avklarat och bara ett år kvar! 
Bäst alla ser upp när jag kommer springandes, för jag kommer springa på er av all energi :D:DD:D
HEJDÅ ♥

Kommentarer
Farmor ju!!

Du är verkligen VÄRD att ha ett alldeles underbart sommarlov Sara!!! Grattis!! Hoppas att du inte sprungit över nån i all glädje, hihi... STOR STOR KRAM!!!! HURRA -- jag tror jag tar lov också.....



2013-06-11 @ 22:55:33
okänd

pusspårej hihi



2013-06-12 @ 23:01:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback