Bloggpause deluxe

Svensk sommar.. Finns det något värre? Eller rättare sagt - norrländsk sommar. Hur kul är det att södra Sverige har super-väder medan vi har värdelöst? När väl solen kommer fram enstaka gånger så är det jätte kallt i luften. Tur att jag har jobb hela sommaren så jag slipper ligga hemma och deppa över vädret. Avslutade just min 4e jobbvecka och har nu en liten "mini-semester". Sticker till Barcelona på onsdag med min familj + pojkvän och må Gud ge oss vackert väder och värme! Ska steka som jag vet inte vad :D När jag kommer hem ser jag förhoppningsvis ut som en pepparkaka. Hehe.
Måste börja packa idag så det inte blir så stressigt imorgon. Stress + packning = glömmer allt. Ååh vad jag älskar Spanien. Har alltid gjort och kommer alltid göra! Det spanska språket är så vackert. Nu måste jag dra mig upp ur sängen och göra någon nytta! Varit vaken sedan 8 men hade ingen ork att gå upp.. Heheee
Tuudels! 


Kommentarer
Farmor ju!!

Önskar dig sköna varma dagar i Barcelona! NJUUUT ! Hettan kan vara hemsk ibland, men köp vatten o drick! Kramar från oss som just gått promix med Rick
Absolut klart soligt ute kl är 19,40! Hälsa ALLA!



2013-07-17 @ 19:45:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback