EU

Jag har aldrig varit så nervös, någonsin, som jag var igår morse. Jag trodde verkligen inte att jag skulle ha en chans  att klara provet i medicin som vi skulle ha på morgonen. 2 timmar senare och jag upptäckte att jag visst kunde mer än jag trodde. Pluggade måndag och tisdag enda från det att jag kom hem från skolan till läggdags. Var helt slut i huvudet igår efter allt plugg! Fixade bara ett par uppgifter när jag kom hem och sen var jag ledig hela kvällen, vilket var goooode skönt! Nu är jag ledig från allt som har med plugg att göra enda till nästa vecka, wehååå. 
Mamma fick också tag på biljetter till Beyoncés consert i Globen 29 maj. Går inte att beskriva hur mycket jag längtar dit! Skulle passa bra nu också med lite påsklov, för jag saknar verkligen stugan och allt som hör till - skoter, familj, påskgodis, torrkött, fjällen och fint väder. 
Snart är det helg, nästan, och då ska jag bara slappa och inte göra ett skit!
peace
-

Kommentarer
udon'tknowhehehe

Tjenipz!
Schnöygging!



2013-02-21 @ 13:06:45
Camilla

Blogga!!!!!!!



2013-03-06 @ 21:25:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback