fina tjejor!

Vilken tur att jag trivs så bra i min klass, annars skulle gymnasie-tiden verkligen inte gå nog fort.
När vi alla skulle skiljas efter 9an så kändes det konstigt att inte komma tillbaka till dom vanliga personerna som man var van att ha runt omkring sig. Men allt löste sig, så klart - som det alltid gör! Järngänget i VO2 är underbara och våra dagar består ganska mycket av en massa svammel och skratt. Till exempel på en svenskalektion igår skrattade jag så jag grät, det har aldrig någonsin hänt förut. Haha, när jag väl började så gick det inte att sluta.. Nu när vi läser ungefär 10 kurser så hjälper det verkligen om man trivs i skolan, även fast det är himla värdelöst med så långa dagar och mystiska lärare. 
Imorgon ska vi ha våran första idrott för i år och förhoppningsvis blir det inte allt för jobbigt, den nya läraren där har ett rykte om sig att vara ganska sträng. Hela eftermiddagen består sedan av utedag med hela gymnasiet. Detta blir superbra hörni! heja,heja,hejaaaaaaa
-



Kommentarer
Farmor

Ni är ett JÄRN-GÄNG!! Vad som än händer - så klarar ni det!! Ni är fantastiska !!



2012-09-04 @ 22:58:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback