dagen i all ära

Vi hade det riktigt trevligt i Luleå idag. Vi kom endast 20 minuter försent till första föreläsningen, men det gjorde inte speciellt mycket då den inte var särskilt intressant. Varken den eller den andra föreläsningen egentligen. Teatern efter det var däremot himla bra! Dom killarna var riktigt begåvade och vi fick oss ett gott skratt.
Jag, Nadja och Camilla drog vidare in till centrum efter det, shoppingsuget var helt enkelt för stort. Hehe.. Fick med mig ett skal till telefonen, lite smycken och ett skrivhäfte till skolan. Behövde egentligen ingenting då jag och Camilla ska bege oss till Piteå nästa vecka och vara där över helgen, vilket kan leda till en hel del shoppppping. Inte mig emot!
Nu ska jag slänga mig i duschen, bara för att jag kan.
Sov gott, homies.
-


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback