kanelbullsdagen?!

Samhällsprovet är avprickat och det gick pissdåligt, typ. Provet var uppdelat i en E-del och en A&C-del. Vilken betyder (för er som inte förstår) att första delen är betydligt mycket lättare än den andra. Men förhoppningsvis så klarade jag det iallafall någorlunda bra! Nu är det bara historian kvar till imorgon och sen är det HEELG!!! Siktar kosen mot Piteå med Camilla och blir där över helgen. Nästa vecka står ytterligare 2 prov på schemat men det problemet ska jag inte lägga en tanke på förrän söndag!
Alla snackar om någon kanelbullsdag idag? Jag har då inte fått någon bulle.. dålig stil

Nä, nu ska jag tillbaka till den historiska världen med alla underbara 30 frågor. Heja, heja!
-


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback