streptokocker

7 dagar kvar i skolan, förstår ni hur sjukt det är? Jag kan inte ens förstå det själv.. Egentligen var det meningen att vi skulle vara ledig på fredag, men så klart ska skolan lägga in nån föreläsning på 3 timmar som är obligatorisk. KUL.
Men snart står 11 veckor av ledighet på schemat! Sommarjobb är också fixat, satteee så småningom rullar det väl in lite pengar. Men eftersom resan till Rhodos är planerad direkt efter vi fått lov så kan jag inte börja jobba förrän 2-3 veckor senare. Vilket betyder att jag inte kommer få pengar förrän slutet av lovet, men bättre sent än aldrig!
7 dagar kvar i skolan, förstår ni hur sjukt det är? Jag kan inte ens förstå det själv.. Egentligen var det meningen att vi skulle vara ledig på fredag för att vi inte har några lektioner då, men så klart ska skolan lägga in nån föreläsning på 3 timmar som är obligatorisk. KUL.
Men snart står 11 veckor av ledighet på schemat! Sommarjobb är också fixat, satteee så småningom rullar det väl in lite pengar. Men eftersom resan till Rhodos är planerad direkt efter vi fått lov så kan jag inte börja jobba förrän 2-3 veckor senare. Vilket betyder att jag inte kommer få pengar förrän slutet av lovet, men bättre sent än aldrig!
Nästa söndag ligger jag på beachen i Grekland och steker som en boss. Kommer bli gode skööööönt. Hoppas det blir sämst väder i Vuollerim då så ingen hinner bli brun tills jag kommer hem, det skulle minsann bli pinsamt om jag var vitare..
-
Nu ska jag fortsätta skriva om streptokocker, kan vara det minst intressanta jag läst om genom åren. Lika intressant som att sitta och kolla när målarfärg torkar!
peace

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback