damn it feels good to be a gangster

Det har regnat heeeeela dagen, hemskt deprimerande må jag säga. När vi går skola så är det nästan alltid sol och fint väder, men nu när vi äntligen får vara lediga lite så ska det minsann regna.. Mr. Gud har något emot oss!
Men nu ska jag inte gnälla mer, för vet ni vad? DET ÄR SOL! OH MY LORD, äntligen!
I onsdags så fick vi, liksom de flesta andra, h e l g. Så himla skönt. Då kom även fina, fina Hanna. Och som de gangsters vi är så har vi hängt ihop den mesta tiden tills nu. Igår följde vi med killarna till Bäckdal, där de skulle grilla korv och umgås. Men efter någon timme kände jag och Hanna att det var dags att dra sig tillbaka till byn, sagt och gjort - vi började gå hemåt. Vad kan det vara? 1.5 mil hem? Vet inte riktigt vad vi tänkte, haha. Vi är lite påhittiga :D Efter 40 minuter var vi lagomt less och skräckslagna efter ett sms som löd något i stil med ''Var försiktiga, en kille har sett björn efter vägen.'' Som tur var fixade vi skjuts så Rikard och Christoffer kom till våran undsättning!
Ikväll blir det att umgås med undebara människor också, så vädret kunde inte ha kommit i bättre tid! Nu ska jag bara vänta på att miss Hanna har ätit klart, sen bär det av!
peace
-







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback