amazing

Älskade människor, varför läser ni min blogg när jag aldrig skriver något? Ni är lite lustiga!
Jag har egentligen all tid i världen att skriva, men när jag väl sätter mig ner och ska göra det så kommer det alltid upp något annat.
Nåja, det har egentligen inte hänt värst mycket under tiden jag varit borta. Vi har haft en massa nationella prov, 3 i svenska och 1 idag i engelska. Valborg var ganska trevlig den också, umgicks med trevligt folk på fester runtom i byn! I fredags blev jag dock förkyld, och efter helgen gick det utför och helvetet brast ut, typ. Tappade rösten totalt, sov inget på nätterna, snorade sönder och hostade som en kines. Var inte i skolan igår och det var meningen att jag inte skulle fara idag heller, men vi hade ju som sagt nationella prov och det kunde jag ju inte missa. Så jag var tvungen att ta bussen upp, göra provet, och sen bussen hem igen! woooop
Juste - det har gått och blivit maj! Vilket betyder att jag snart fyller år - ä n t l i g e n ! Bara 5 dagar kvar nu, och sen hoppas jag att tiden går ultrasnabbt till den 10 juni!!! För er som inte hängt med så ska jag och mamma till Rhodos då, tror ni jag är nå taggad? Nä, inte alls .. HÖH! Jag vill bara lägga min under en stor och fet sten och ligga kvar där tills vi ska fara! ååååååh
Hotellet vi ska bo på ligger 20 meter från havet, förstår ni hur sjukt det är? Utsikten lär ju inte heller vara den sämsta! 
-
här ska vi bo i Rhodos!

Kommentarer
Mormor68

WOW GLÖM INTE KAMERAN!! VI VILL HA FOTOKVÄLL efter

RESAN!!!! Med grekisk sallad och vin ... tack!



2012-05-04 @ 19:43:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback