alla har vi fallit nån gång i traaaans

Vet ni? Om precis 18 dagar den här tiden sitter jag på ett plan påväg till Grekland. Eller rent av är framme i Grekland. Ska bli så oerhört skönt med några månader av ledighet. Vet inte hur det är för er andra men på Omvårdnads har vi mest bara jobbat ihjäl oss hela året som gått. Kommer så väl ihåg alla dessa veckor av stenhård pluggning och absolut noll fritid. Våra dagar såg ut något i den här stilen: vakna-skola-plugga-äta-sova.
En sann tonårings dröm! INTE. Men nu när allt, i princip, är över så känns det såå himla skönt! Håller på med den sista stora saken kvar av 1an, en fet redovisning som ska framföras imorgon - på engelska.
Alla tre delar av svenska nationella, tre delar av engelska nationella och tre delar av matte nationella är klar. Nu återstår endast den sista nationella som är matte muntliga. Förhoppningsvis så klarar jag väl matten, om inte så hoppas jag från skoltaket.. Aldrig i mitt liv att jag ska gå om den kursen!!
Endast 2 veckor av skola kvar, om jag nu inte minns fel så är det 11 dagar. Gillar röda dagar starkt! Dom kommer alltid när man behöver dom som mest. Om jag överlever morgondagen så ska jag belöna mig själv med en stor, fet glass!
-
Om exakt 3 minuter ska jag vara reda för promenad med min brother from another mother. Have a nice life!
peace mina små ponnyhästar♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback