big brother

Sitter och dunkar fetaste party-låten medan jag skriver min redovisning till svenska muntliga nationella på torsdag, untzzzzz untzzzzz! Det går förvånansvärt bra faktiskt! nä, skoja bara. Det går inte alls .. HEHE
-
Helgen har varit lite märklig, bodde i stugan med Rick för första gången någonsin. Det har a l d r i g hänt förut och om jag får säga det själv så får det gärna vara den första och sista. Är man i stugan så ska HELA familjen med! Annars är det bara en massa svammel. Ska bli skönt att spendera en hel vecka där under påsk-lovet! Med bara en massa skoteråkning, stekande och ätande med perfekt sällskap - la familia. Jag har världens bästa familj! ♥
-
Nu vankas det big brother, sen ska jag sova sönder like a baws. peace
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback