right back at you

Jag lade märke till en sak just, det känns som att den enda dagen jag skriver här på är torsdagar. Varför? Jag har ingen aning, haha. Men det känns som att torsdag är en trevlig dag, bara för att det är nära till helg! Dagen har iallafall spenderats på skolan - som vanligt. Vi bruds från Vuollerim hade svenska nationella muntliga delen i dag också, kunde väl ha gått bättre för min del.  Men nu är det bara ta i med nya krafter! FÖR IMORGON SKA JAG TILL STUGAN!! och köra en helskottas massa skoter :D gurrans!
Vi tog oss förresten friheten att käka på Salathai när vi kom hem från skolan också, vilket var himla gode gott! hähä
Nä! nu ska jag ta och gå med hunden min, han ser ovanligt pissnödig ut just i dag.
TROLOLOLOLOLOL HOHOHOOHOH
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback