peiz

I fredags drog jag,camilla och carro till Luleå och shoppade och myste på. Fick med mig en klocka, en börs, ett par vantar, örhängen, godis och solpuder. En helt okej fredag, med andra ord. Men eftersom vi var i skolan ett tag på morgonen så kom vi oss inte iväg förrän vid halv 12-12 nån gång.
Kvällen avslutades hos Martin med järngänget och vi bara myste på med lite gott och film.
På lördagen fick jag något konstigt ryck och kastade alla mina kläder på sängen och rensade bort allt svammel som jag inte ville ha kvar. Tömde även alla skåp med småsaker och skolgrejer. Så hela lördagen gick åt det! Idag har jag bara tagit det lugnt och kollat film, både själv och med Camilla och Veronica. :)
Nu ska jag dricka lite varm choklad och vänta in skolan imorgon .. buhu
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback