ENHÖÖÖÖRNING

Lantus, novorapid, glucagon, blodsocker, långtidsverkande, måltisdinsulin, botemedel, symtom ... blablablabla
Jag håller på att träna inför redovisningen om diabetes inför morgondagen, även fast jag verkligen inte tycker om att redovisa och förmodligen inte är särskilt bra på det så ska jag försöka att göra mitt bästa!
-
Helgen var förövrigt suuupertrevlig! Jag och Camilla satte oss på bussen i torsdags och började resan mot Piteå. Efter 3 långa och sega timmar var vi äntligen framme, då istället för att gå 40 minuter till Unas lägga i mörkret med 50 kg packning fick vi skjuts av Mulles morbror. Guuuuld värt må jag säga! Vi däckade nästan med detsamma senare på kvällen.
Fredagen fikade vi på Nodo tillsammans med Camillas poolers, där satt vi i princip halva dagen och myste och gick sedan till Pentryt för att käka finmiddag ♥ sagt och gjort, allt var såklart supergott! Vi fortsatte kvällen med att dra oss mot Hemmakväll där vi köpte en massa gott och hyrde 5 filmer. Filmkväll hos Rebecca stod senare på listan, men vi drog en liten fail när 2 av filmerna inte var på engelska, utan franska och spanska. Haaaaaah, bra där! Det blev en läskig hemfärd mitt i natten påväg hem till läggan efter alla skräckfilmer. hih
Lördagen körde vi på i samma stuk med shopping, fika på Nodo och middag på Max. Vi gick nog upp ett par kilo allihopa under helgen. Filmkvällen fortsatte och vi hade lika roligt!
Söndag var det dags för hemfärd, som denna gång tog 3,5 timmar. Funny huh?
-
Nä, nu måste jag fortsätta plugga!
PEACE MATES
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback