at school

Det har som sagt varit en massa problem med allt som har att göra med bloggen ett tag, men nu är det så gott som fixat! Himla mysko må jag säga. Sitter iallafall i skolan nu och väntar på att svenskan ska börja. Imorse hade vi minnesstund för fina Marielle ♥. Det var väldigt mycket blandade känslor i skolan efter det, en hel del grät också ..
Jag vet inte riktigt hur jag känner med det hela, jag kände inte Marielle speciellt bra. Spelade fotboll med henne ett tag och vi träffades på EC i Kvikkjokk & i Jokkmokk några gånger. Det är jättehemskt det som har hänt henne, hon var en jättefin tjej som ville allt och alla gott. Hon var en sådan tjej som man inte behövde träffa många gånger för att älska. Alltid glad och sprallig! Och hennes röst, gosh! Hon sjöng som en ängel. Det är så orättvist att det hände just en sån fin person .. Sänder all kärlek och styrka till Marielles familj ♥ Hoppas att hon har det bättre där hon är nu.
-


Kommentarer
Siw Viklund

Så fint du skrivit Sara! Marielle var verkligen en underbar tjej - och med en röst som gick rakt in i hjärtat!



2012-01-13 @ 23:20:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback