livstecken hörni

Får väl börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, igen. Finns varken ork eller tid till att blogga nu för tiden. All energi går åt till skolan och allt plugg. Mitt liv består av cirka 98 % plugg och 2 % sova. De senaste veckorna har det varit ganska extremt, utan att överdriva alls. Om vi inte har prov så har vi inlämningsuppgifter eller redovisningar, och om det inte är stressigt med skolan så är något åt helvete med min diabetes. Fick en chock igår när jag var på rutinkontroll på sjukhuset, har aldrig någonsin haft så bra värden. Finns inget bättre än att få bra resultat när man lägger ner sin själ och en massa tid i något. Wehååå
I söndags hade vi teori och uppkörning för skoterlicensen, alla 12 i min grupp klarade det galant! Fick ett fel på teorin men annars så satt allt som ett smäck! Det tog sin lilla tid dock... Vi for till Jokkmokk vid 10-tiden på förmiddagen och kom hem vid 17. Var så himla nervös att jag inte skulle klara det, så när jag fick veta mitt resultat frågade jag han som höll i kursen om han drev med mig :D hehe
Nu är det bara stå i de sista dagarna i skolan. Ett par inlämningsuppgifter som ska vara inne innan fredag och på torsdag ska vi ha prov - sen ääääär det L O V ! Om ni bara visste hur skönt det kommer bli med lov, finns inga ord i världen som skulle kunna beskriva. 
Ha ett förjävla fint lov, för det ska då jag! HEJDÅ
-
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback