random

Det känns som att varenda gång jag gör ett inlägg, så sätter jag bara in någon random bild som inte har något som helst att göra med texten jag skriver .. hmm
Kan bero på att jag aldrig tar några bilder nuförtiden, så det kommer förmodligen att fortsätta på det viset ett tag till.
Till helgen så har jag enorma planer! Heh, nä men om allt går som planerat så blir det en tripp till Piteå för att hälsa på Camilla och Una. Jag kommer inte ens ihåg när jag var där sist .. Tragiskt :D
Eftersom en viss Camilla fyller år snart så ska vi fira henne uta bara den! På tal om det så måste jag fixa en saak. Hoppas du läser detta och blir väldigt nyfiken Camilla! HEHE
nu börjar lektionen! peaaaaaaaace
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback