Moments in life

Ni ska bara veta hur otroligt kul det är att sluta 10 minuter efter att bussen går och måsta sitta i skolan och vänta på nästa i 1 timme, verkligen jättekul! Fast ett plus i kanten då att provet som jag har pluggat till i evigheter (känns det som) gick bra! Det känns som en lättnad att äntligen ha gjort bort det, nu kan jag ta det lugnt i ungefär 1 dag och sen är det bara att börja plugga inför nästa prov. Haha, kul liv123
Ett ännu större plus i kanten är att pappa har hämtat hem min nya älskling, så just nu står han ute på gården och väntar på mig, wiihooo! Skidoo heter han, han är röd och svart & kommer aldrig någonsin att vara otrogen! ♥
Nä, nu ska jag ta och klicka ner detta! Datorn dör om ungefär 30 sekundeeeer. Bråttom!
peace

Kommentarer
Plugghjälpen

Äntligen har du börjat blogga igen. Va kul! Nu har man nåt att se fram emot varje morgon :-)



2011-11-23 @ 22:53:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback