Matte

För ungefär 4 veckor sedan så var jag och en hel del annat massa folk till London i 4 dagar - vilket ledde till att jag missade två dagar i skolan, de enda dagarna vi har matte i skolan. + att jag var borta några veckor före det och missade väldigt mycket matte. Så, förra veckan fick vi reda på att vi skulle ha prov just idag. Då låg jag ungefär efter 30 sidor i matteboken. Deprimerande, visst? För att klara provet idag var jag tvungen att räkna dessa sidor på 4 dagar. Wiiihooo! NOT. Det var inte alls trevligt! Men nu är det gjort, allt är gjort. Alla sidor är räknade och provet är fixat. Och jag kommer på mig själv med att bara sitta här och önska att jag hade något att göra. När jag hade matten ville jag inget annat än att sitta vid datorn hela tiden och kolla en massa serier. Men nu, när jag väl kan göra det och framför allt har tid till det - så känns det inte alls lika lockande.
Det blir förmodligen en tidig kväll, för imorgon ska jag fara och hälsa på älsklingsfaster! Nu måste jag bara fixa klart designen.
PEACE

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback