Ganska coolt att jag skriver här först. Har hjälpt Sara med hennes blogg så nu tänkte jag göra ett litet inlägg.
Hoppas hon inte byter lösenord för då kan inte jag tjuvblogga.. :/ Jag saknar Sara sjuuukt mycket och det känns som att jag inte har träffat henne på miljontals år även fast jag träffade henne sist i lördags. Det kan verkligen vara jobbigt att bo 17 mil ifrån henne och hela Vuollerim ibland. Men då blir det ju ÄNNU roligare när man väl träffas ellerhur? Tycker att vi ändå träffas rätt ofta men dock inte som förut. Hoppas att Sara kommer hit till Piteå någon helg framöver så vi kan äta på Pentryt. Men det ska jag allt se till att vi gör. Ibland tycker Sara att jag är störd... Det är inte så roligt! Men det gör inget! Huhu.. Okej nu ska jag vara jätte seriös och plugga mina 50 glosor jag ska kunna imorgon!
Älskar och saknar dig Sara! ♥


PEACE som sara brukar skriva  /camilla

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback