din lilla fuling ..

Om det är en person som jag INTE tycker ser bra ut, så är det Stefan. Som Camilla är störtkär i, och bara därför så pratar och skriver hon om honom HELA tiden .. Hon har till och med gått så långt att hon lägger ut bilder på honom - på min blogg?! Hur fel är inte det? Om någon kille ska få vara med här, så är det Sean Faris♥ (eller kanske Ryan Guzman)
Jag borde egentligen plugga just nu, men jag måste bara ta en paus - annars åker allt in och sedan ut lika fort! Camilla är alltid lika mycket saknad, och till helgen får jag som sagt ä n t l i g e n träffa henne.
Det är väldigt mysko att ha en ny blogg, för ingen läser den. Haha! Kan bero på att ingen vet att jag faktiskt har en ny. Vad vet jag?
Nä, nu ska jag ringa upp den där Camilla och skälla ut henne lite, bara för att jag kan.
-
hot stuff

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback