Breaking dawn

Ja, jag har försökt att fixa en ny blogg nu en evighet. Men jag tror att jag försökte så mycket att det blev nå fel, haha. Camilla provade en gång, och det funkade utmärkt! Livet är orättvist! Men nu har jag iallafall denna, och ska göra mitt allra bästa för att hinna uppdatera ofta. Just nu till helgen kan det bli lite svårt, med tanke på att vi ska ha ett väldigt viktigt prov på onsdag som jag måste plugga inför.
-
Som kanske många vet, så var det världspremiär för Breaking Dawn igår, part 1 av 4e delen i Twilight sagan. Den gick på bio i Vuollerim (haha) så där var jag, så klart! Eftersom jag har läst boken så visste jag ju vad som skulle hända, på ett ungefär iallafall. Fast jag tror att part 2 kommer bli gode mycket bättre, kanske.
-
Sen så vill jag bara berätta för dig, Camilla. Jag har bytt lösenord! För annars skulle det bli en heel del intressanta och olämpliga inlägg från dig. Haha! Jag saknar dig med ♥ men jag kommer snart och hälsar på!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback