BLOGGA SARA!

När man börjar en redovisning så blir det så tråkigt när man börjar ''Jag har jobbat med ... '' då borde det ju vara likadant när man gör ett blogginlägg, right? Tänkte väl. Har ju blivit gode smart efter alla mina redovisningar. Har/ska ha bara sisådär 3 stycken i veckan. Egentligen börjar det bli ganska normalt här.
-
Aja sara är tyvärr inte så bra på att uppdatera så jag fick veta hennes lösen! Mehehe! Så det kommer typ sluta med att jag bloggar mer än henne. Vilket är ganska tråkigt eftersom då har inte jag någonting att läsa. Tycker hon ska uppdatera hennes blogg sådär 5 inlägg om dagen. Det hade varit nått, ellerhur? Hon skyller väl på att hon har ett stort prov imorgon. Till helgen kan jag nog försöka tvinga henne att blogga meeen det har hon inte tid med för då ska hon vara med mig! Hihi!♥
-
Bara för att Sara aldrig skulle lägga ut en bild på Stefan♥ så får jag ta det i mina egna händer och göra det!
-
-
-
/camilla

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback