Raggen

Tänkte testa en snabb liten mobilblogg! Det var ju trots allt ganska längesen jag skrev sist.
Just nu så ligger vi på raggen i byn. Jag,Camilla,Frida och Carolin :) samma gjorde vi igår! Enda fram till midnatt! Då var vi en himla massa människor som var och lekte runt. Idag verkar det som att alla har gått i ide ..
Fast vi fick vara med om en händelserik början på raggen, när vi gled förbi macken så drog vi ner en blick mot skoteraffären bredvid - där låg det en bensindunk alldeles vid väggen som brann. Spänning, spänning!!
Annars så är min egen dator på lagning just nu för att den inte mådde så himla bra, och min skoldator är också pajad .. Så den måste jag lämna in imorgon.
Ska bli så skönt med lov!!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback