HEJ

För det första, GRATTIS VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA CAMILLA PÅ 16-ÅRS DAGEN! ♥ hoppas att du får en underbar dag, (vad som är kvar av den iallafall). Jag kommer så klart och våldgästar dig sen. hihi
Ni ska bara veta hur glad jag är just nu, skulle gott kunna skutta runt och sjunga!! hihiih
Jag och pappa var till Luleå och hämtade min Iphone tidigare idag, så nu är den på laddning. Måste komma på ett sätt att få in alla kontakter i min gamla telefon till den, hmmm .. Det är alltid den tjorvigaste biten! Men vad gör man inte för sin telefon? haha, besattttttt
Nu ska jag ta och laga lite mat, bara för att jag kan. Ha en awesome helg! För det ska jag ;)
peace

Kommentarer
camilla

Tack bästa sara! :D <3



2011-12-10 @ 01:35:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback