*

Ikväll blev jag faktiskt bjuden av Sara och hennes familj på nobelmiddag! TACK SÅ JÄTTE MYCKET! ♥
Juste, nu ska jag försöka hitta på någonting mer att skriva, men det är svårt! Jag kan ju iallafall berätta att jag ska/har flyttat hem till byn. Vilket är gode skönt men jag kommer sakna allt fint folk! MEN, jag och Sara får allt åka och hälsa på Una så fort vi har tid eller egentligen så fort Una har tid. Jag kommer nog ha sjukt mycket plugg när jag ska hinna ikapp VO men annat ska förhoppningsvis också hinnas med. Så alltså börjar jag i Saras klass redan på måndag.
HAHA!
/camilla

Kommentarer
Una

Duvet att lägenheten är kvar här ett tag till, så bäst att ni kommer OFTA nu! =)

Skulle passa bra med torsdag-söndag denhär veckan, sen tisdag-fredag nästa vecka (SEN ÄR DET JUL!!) och så fler gånger efter det.

Okej, bra! Då säger vi så ;)



2011-12-11 @ 15:30:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback